26. července 2016

DIY: Jednoduchý stojánek na mobil


Občas se v životě najdou chvíle, kdy se nám hodí stojánek na mobil. U mě tyto chvíle nebývají tak časté, proto se mi nevyplatí do nějakého stojánku investovat. Proto jsem si vyrobila tento jednoduchý stojánek z ruličky od toaletního papíru, který nazdobený nevypadá ani tak špatně. Když mě přestane bavit, jednoduše ho mohu vyhodit, protože investice do něj byla nulová, pokud vezmu v potaz, že veškeré potřebné věci jsem měla doma. Navíc vám zabere jen pár minu. Chcete si ho také vyrobit? Tak pokračujte ve čtení.

Co budeme potřebovat
  • Ruličku od toaletního papíru
  • Nůžky
  • Lepidlo
  • Fix nebo tužku
  • Barevné babíry na ozdobení


Pracovní postup


  1. Ruličku si zmáčkneme na plocho a předkreslíme si podobnou šablonu. Bohatě stačí od ruky, sama jsem to zvládla hned na poprvé. Je dobré nedělat opěrovou část po celé výšce rulyčky, já ji dělala zhruba do 3/4.
  2. Podél čar rostřihneme, nezapomeneme rozstříhnout i prostřední část - pozor, neodstřihávat úplně. Podle potřeby můžeme tvar dorovnat, aby byl krásně kulatý a dorovnáme případné zuby a jiné nerovnosti.
  3. Ruličku, kterou jsme si prvně zmáčkli na plocho nyní zpátky rozevřeme, můžeme případně ještě doladit nůžkamy tvar. Nastříhlí prostřední díl stojánku ohneme dovnitř a přilepíme. Kdyby vám lepidlo nechtělo držet, můžete si chvilku pomoci kolíčky.
  4.  Stojánek nazdobíme podle libosti. Já boužila vzorovaný papír, vy můžete použít obyčejné fixy, nálepky, tempery nebo barvu ve spreji. Můžete také obalit stojánek lepidlem a posypat třpytkami. Fantazii se meze nekladou.



Jak se vám stojánek povedl? Uvítám vaše komentáře.
Lenochod

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář! =)